Wat bedoel je met noodontgrendeling?
Als ik het me goed herinner zit de knop om te vergrendelen en ontgrendelen direct onder de knop van het openen/sluiten.
Wat bedoel je met noodontgrendeling?
Als ik het me goed herinner zit de knop om te vergrendelen en ontgrendelen direct onder de knop van het openen/sluiten.
Als die niet werkt moet er toch wel een noodontgrendeling zijn .
Geen idee hoe die vergendeling werkt, maar als dat magnetisch is zal je bij wegvallen van de spanning de deur gewoon open kunnen duwen. En zo niet dan zal de deur wel ontgrendeld kunnen worden met een driekantsleutel (zoals bij liftdeuren).
Die deuren zijn ontworpen dat ze altijd open kunnen. Als het met de knop niet kan kan je de deur met de hand open schuiven.
Die deuren zijn ontworpen dat ze altijd open kunnen. Als het met de knop niet kan kan je de deur met de hand open schuiven.
Klinkt niet zo rustgevend eigenlijk.
lijkt me niet dat wanneer een deur op slot is je hem zo maar open hoort te kunnen schuiven...
Klinkt niet zo rustgevend eigenlijk.
lijkt me niet dat wanneer een deur op slot is je hem zo maar open hoort te kunnen schuiven...
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Wanneer het met de knop niet kan (omdat bijvoorbeeld de stroom uitgevallen is) moet je de deur te allen tijde met de hand kunnen openen, anders zit je opgesloten.
In het geval dat alles werkt zoals het hoort te werken kun je inderdaad de deur niet met de hand openen, dan dien je de knop te gebruiken.