Goedemiddag, Er werd mij 50 euro gefactureerd voor reizen zonder ticket, maar ik had een ticket, ze bieden een foto!!!
Goedemiddag, Er werd mij 50 euro gefactureerd voor reizen zonder ticket, maar ik had een ticket, ze bieden een foto!!!
(English):
Welcome to the NS Community!
You mistakenly presented your ov-chipkaart to the conductor instead of the e-ticket in the app.
Contact NS Customer Service (phone, chat, social media).
With NS Flex, it is not needed to buy e-tickets. Just checking in and out with your card is sufficient.
(Dutch):
Welkom bij de NS Community!
U heeft per ongeluk uw ov-chipkaart aan de conducteur getoond in plaats van het e-ticket in de app.
Neem contact op met NS Klantenservice (telefoon, chat, sociale media).
Met NS Flex is het niet nodig om e-tickets te kopen. Alleen in- en uitchecken met uw kaart is voldoende.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.