Petje af voor de NS maar weer; zelf voor vertraging zorgen, maar wel doordat ze de internationale treinen voor laten gaan (zodat de aansluitende trein stilstaat) en waardoor je die aansluiting dus nooit kan halen…minimaal 3 uur extra reistijd…en geen geldige reserveringen meer voor de komende 8 uur reizen….barfffff
waarom internationale treinen niet wachten bij vertraging
Beste antwoord door Tamzin
Het zou inmiddels redelijk algemeen bekend dienen horen te zijn dat in NL (niet eens enkel NS) eigenlijk nooit meer aansl worden afgewacht.
Gisteravond wachtte de IC naar Den Haag in Amersfoort 6 minuten op overstappers uit de internationale trein uit Berlijn (deze had 1 uur en 10 minuten vertraging). Het kan wel. Ik was er blij mee gisteravond.
Later op de avond wordt wel vaker gewacht (vaak ook na een seintje van een conducteur) omdat dan het risico toeneemt dat langeafstandsreizigers kunnen stranden. Bij de laatste treinen wordt mits binnen acceptabele grenzen sowieso gewacht.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.