Wat doe jij tijdens de treinreis?

  • 29 December 2023
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

De conducteur fluit
Je neemt plaats in de stoel en je treinreis begint.

En wat ga jij dan doen (als je alleen bent)? 
Ben jij iemand die “niks doet” en als het ware relax wacht tot je op de bestemming bent, klap je de laptop open en ga je werken of ……

Ben benieuwd wat de gemiddelde reiziger allemaal doet in de trein :) 
 


3 reacties

Hip als ik ben ga ik gelijk alle social media kanalen van NS bij langs!

Reputatie 7
Badge +4

Ik open mijn e-reader (iPhone of iPad) en ga gewoon verder met mijn boek. In dit geval eentje waarvan ik spijt heb dat ik er niet veel en veel eerder aan ben begonnen: Postwar van Judt, geweldige historicus over de geschiedenis na de Tweede Wereldoorlog. Pagina 109 nu, ik moet er nog 900, ;-) AirPods in en Apple Music Classical op de achtergrond, Barok.

Af en toe kijken of op dit forum niet te veel onzin wordt gepost, de zaken wat verduidelijken aan mensen die het echt niet snappen of willen snappen ;-) Soms wat wezenloos naar buiten staren, en de wisseling van de seizoenen meemaken. Even rustig nadenken.

Genieten dus. Als voormalig langeafstandsforens heb ik geleerd het reizen met de trein als een onderdeel van mijn bestaan te zien. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik probeer altijd op een verder leeg balkon te zitten. Dan een beetje naar buiten kijken, af en toe 's op m'n telefoon deze community bezoeken of een spelletje doen, en als het tijdstip het toelaat een biertje drinken 😉

Reageer