Heb je toevallig een keer 1e klas gereisd met een 2e klas abonnement? Met NS Flex krijg je daar soms na controle automatisch een correctietarief (in dit geval €20) voor in rekening gebracht. Anders zou er wellicht iets kunnen zijn misgegaan met het in-/uitchecken waardoor nu een instaptarief is berekend. Zie deze pagina voor meer informatie over correctietarieven.
Mijn advies: Neem even contact op met de klantenservice, om na te gaan wat hier is gebeurd en dit eventueel weer recht te trekken.
Wij kunnen hier niet bij klantgegevens, en dus ook niet precies nagaan wat hier is gebeurd.
Als dit in het weekend was en er is iets fout gegaan met in- en uitchecken dan mag het correctietarief niet in rekening worden gebracht bij een weekendvrij-abonnement. (en ook niet bij dalvrij in het weekend en altijdvrij) daar de reis al van tevoren betaald is!
Dit weet ik uit eigen ervaring.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.