Skip to main content

Het valt me op dat de afgelopen weken bij erg veel sprinters de reisinformatie helemaal niet werkt. Zowel de borden aan de buitenkant als aan de binnenkant. Is hier iets mee aan de hand? En wanneer wordt dit opgelost? Het komt ook regelmatig voor dat het defect is maar er ook niet wordt omgeroepen. De laatste optie dan is om naar buiten te kijken maar de ramen zijn vaak zo smerig dat je hier weinig doorheen ziet..

Het is nou niet zo dat reizen met de trein de afgelopen jaren goedkoper is geworden, dus je zou een enigszins acceptabel product verwachten, maar de laatste tijd is de softe kant van het product echt waardeloos. Geen reisinfo, vies aan binnen en buitenkant :(

Het is nou niet zo dat reizen met de trein de afgelopen jaren goedkoper is geworden, dus je zou een enigszins acceptabel product verwachten, 

Je vergeet dan dat de lonen bij NS buitensporig zijn verhoogd en dat de energieprijzen flink gestegen zijn. Daarnaast zijn inkomsten uit het financieel lucratieve forensenvervoer gedaald doordat er meer thuis gewerkt wordt. Samen leidt dat er toe dat de financiële situatie onder druk staat.


Hi Jopa! Welkom bij de NS Community. 

 

Mocht het gebeuren dat je een scherm ziet dat defect lijkt te zijn, dan kun je dit melden bij de conducteur of via de klantenservice


Hoi Floor,

 

Het is niet één scherm, de laatste weken lijkt bij minstens de helft van de sprinters de complete reisinfo niet te werken. Lijkt iets structureels. 


Hoi Floor,

 

Het is niet één scherm, de laatste weken lijkt bij minstens de helft van de sprinters de complete reisinfo niet te werken. Lijkt iets structureels. 

Men is bezig met een software update en dat lijkt niet helemaal soepel te lopen.


Reageer