Webhelp?? | NS Community

Webhelp??

  • 6 October 2022
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 3

Ik lees dit net op Twitter en ook de weer totaal ambitieloze reactie. Zo wordt het nooit wat. Denkt VE nu echt dat de reiziger actief de conducteur gaat opzoeken?? 

 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge

Het is toch een advies? Ik zie het probleem van jou niet zo? Zoek de HC en leg het uit.

Reputatie 7
Badge +3

Het is nog onzin ook. Er kan wel degelijk gebeld worden met een Hc. Zo heeft een paar weken geleden Klantenservice met de Hc gebeld om mijn vergeten rugzak op te sporen.

Het is nog onzin ook. Er kan wel degelijk gebeld worden met een Hc. Zo heeft een paar weken geleden Klantenservice met de Hc gebeld om mijn vergeten rugzak op te sporen.

Het is geen onzin, er wordt door degene die twittert gevraagd om direct contact met de HC en dat wordt niet gedaan. Wat wel mogelijk is is dat iemand van de NS contact zoekt met de Hc maar dat is wat anders dan een nummer van de Hc geven aan een buitenstaander/reiziger.

@Henk L   ben je nu bezig om hier iemand van webhelp aan de hoogste boom te hangen ?

Wat is nu de toegevoegde waarde om deze tweet hier te plaatsen.

Als je nu wilt reageren op die tweet doe dat dan op twitter in hetzelfde draadje, dan kan de webhelp medewerker daar ook gewoon op reageren.

Je lijkt Yvonne Coldeweyer wel met haar naming and shaming spelletjes.

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik wil zeggen is dat NS Online na een melding wel degelijk contact zou kunnen met een Hc. Maar daar zal wel weer geen procedure voor zijn.

Dat kan ook, echter niet voor wissewasjes.

Reageer