Eerste traject geen problemen, na overstap krijg ik een leeg scherm te zien en kan ik dus niet inloggen. Cookies al verwijderd, iPhone uit/aan gezet etc.
Bladzijde 1 / 1
In wat voor een trein zit je, niet in alle treinen is wifi beschikbaar. Als het een trein is waar normaal gesproken wifi is, dan kun je dit het beste met tijd/trein nummer en traject via Twitter melden. Zij kunnen zorgen voor een reset van de wifi.
Als het normaal wel werkt bij overstappen dan zal de WiFi van die trein inderdaad een reset nodig hebben.
Wat je ook nog kunt doen is in de lijst met WiFi netwerken het netwerk ‘vergeten' en dan opnieuw proberen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.