Wifi werkt niet, alle mogelijkheden geprobeerd | NS Community
beantwoord

Wifi werkt niet, alle mogelijkheden geprobeerd

  • 16 September 2019
  • 27 reacties
  • 14664 Bekeken

Het verbinden met WiFi lukt niet, ik krijg geen popup. Als ik vervolgens naar nstrein.ns.nl ga lukt het ook niet en via Google.nl ook niet. Ik bevind mij nu in treinstel 8646, intercity van Heerlen naar Enkhuizen. Ik heb een lange afstand af te leggen meerdere malen per week en loop steeds vaker tegen dit probleem aan.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 September 2019, 16:35

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U zult dan uw data-abonnement aan moeten spreken. Wifi in de trein is niet iets waar u recht op heeft. U kunt zich er ook niet op beroepen als u daardoor informatie mist.

Het werkt vaker niet dan wel, ze kunnen er beter mee stoppen scheelt een hoop verwarring en vragen. En de meeste mensen hebben nu toch unlimited data op hun telefoon…

 

 

Edit: typo

Reageer