Zo hoort de dienst te zijn, compliment

  • 22 August 2023
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Er is vaak onrust in de eersre klas, ik had de beste ervaring meegemaakt op zondag 6 augustus. Er vertrok om 14.05 een IC van Rotterdam Centraal naar Utrecht Centraal en toen het vertrok of ervoor vertelde de machinist door de omroep: Bent u in het bezit van een eerste klas vervoerbewijs dan kunt u plaatsnemen op de rode stoelen, heeft u elk ander vervoerbewijs dan is voor u de blauwe stoel beschikbaar. Dan na Rotterdam Alexander of Gouda kwam de conducteur de eerste klas controleren, dat was echt super! Complimenten voor deze rit.


3 reacties

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de service van deze conducteur! Bedankt voor het compliment, ik zal dit intern doorzetten.

Reputatie 7
Badge +3

Wel een beetje treurig dat er tegenwoordig complimenten gemaakt worden als er netjes wordt omgeroepen en de eerste klas gecontroleerd wordt.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de service van deze conducteur! Bedankt voor het compliment, ik zal dit intern doorzetten.

Dank je wel Rory :) dat was een super dienst, hulde aan die treintraject die daar reed!! Ze verdienen het

Reageer