Skip to main content

Op 7 oktober, de dag waarop ik een tas vergeet in Haarlem station maak ik onmiddellijk een melding.
In die mail staat dat ik binnen de 3 dagen een update zou krijgen.
Na verschillende keren een poging te hebben ondernomen met het amper te bereiken klantendienst, krijg ik op 25 oktober eindelijk iemand in de chat die me leuk meld dat mijn tas werd gevonden maar dat ik er jammergenoeg niet meer zelf kan omkomen.
Verzendkosten waren 15 euro werd me gemeld. Tot ik vandaag mail ontvang… wat een lachertje ! 47 euro vragen wordt er gevraagd om een tote bag op te sturen naar België.
De klantendienst weet dat ik in België woon, ik moest mijn postcode doorgeven, in België werken we alleen met cijfers, niet met letters in de postcode.
Ik vraag me af in welke tijd we leven dat een pakje 47 euro kost om te versturen.
Hadden jullie jullie job gedaan dan kon ik iemand vragen om mijn tas af te halen. Maar daar schoten jullie tekort en ik zit met een belachelijke kost ! 

Heel vervelend voor u. Maar liever dat dan die tas nooit meer terugzien, toch. 

Hi @Carolinetje,

Ik kan me best verplaatsen in je frustratie. Maar dat je zo hoog van de toren blaast, is echt nergens voor nodig. Niemand van ons is jouw tas vergeten. Dus ik denk dat je boosheid ook voor een groot deel op je zelf gericht is.

Hopelijk word je snel herenigd met je tas en lucht het je op, dat je stoom hebt kunnen afblazen hier.

jaja Helpende Hand 😂

Dus jij vind het normaal dat er 47 euro wordt aangerekend ?

Jij bent blijkbaar nog nooit iets vergeten…. mister perfect

Bedankt voor je compliment. Toch moet ik je teleurstellen. Ik ben verre van perfect. Ook ik ben in mijn hele leven al zoveel vergeten.

Wat ik daarvan geleerd heb is, dat je je frustratie beter niet kunt botvieren op mensen, die er niets aan kunnen doen. 

En gebeurde het toch, dan bood ik nadien mijn verontschuldiging oprecht aan.

En ja, het is een fors bedrag wat je moet betalen om je tas te laten opsturen 

Dit is een openbaar forum, waar reizigers andere reizigers proberen te helpen. Ook jou. Alleen wij kunnen niet bij gegegevens van elkaar.

Ben je het bijvoorbeeld niet eens met hoe de klantenservice je heeft geholpen of de kosten te hoog vinden, dan kun je beter klagen bij die klantenservice of overwegen zelfs een klacht in te dienen. 

Je leert er in iedergeval van dat je je spullen niet moet vergeten ☺️, nou ja of niet. Maar dan kun je de volgende keer beter boos op jezelf zijn :)

Dat de kosten zo hoog uitvallen komt omdat het een aangetekend pakket is en administratie kosten er bovenop komen.

Dan kom je dus uit op rond de 15 euro.

Naar het buitenland versturen is overduidelijk duurder en dat weet je nu zelf ook.

​​​​​

Maar dat je zo hoog van de toren blaast, is echt nergens voor nodig. Niemand van ons is jouw tas vergeten. Dus ik denk dat je boosheid ook voor een groot deel op je zelf gericht is.

Wat een vreselijk denigrerende rotopmerking. Vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt of gewoon altijd zo onbeschoft? Ga je schamen. 

@EUreiziger24 bedankt voor je feedback. Beide suggesties zijn niet van toepassing.

Hallo Carolinetje en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat je zoveel verzendkosten dient te betalen om je tas weer terug te krijgen. Het kost inderdaad meer als het voorwerp naar het buitenland moet worden opgestuurd. Ik wil een ieder hier vragen het netjes en beschaafd te houden. ​​​​​​

Mocht ik iemand gekwetst hebben, mijn welgemeende excuses.

Reageer