zwarte hoes koptelefoon JBL

  • 7 February 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Heeft iemand mijn zwarte hoes voor mijn koptelefoon gevonden? In de trein Eindhoven Centraal naar Amsterdam Bijlmer ArenA.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is wijs het even op te geven bij Gevonden voorwerpen. De helft van de voorwerpen komt terug. Ze worden vaak afgegeven op het eindstation en daar kunt u ze nog vijf dagen ophalen. Als u het heeft opgegeven en u belt naar Klantenservice, dan kunnen ze zien of het afgegeven is. Ophalen is gratis.

 

Nog een geluk dat u alleen de hoes kwijt bent. ;-)

Het is wijs het even op te geven bij Gevonden voorwerpen. De helft van de voorwerpen komt terug. Ze worden vaak afgegeven op het eindstation en daar kunt u ze nog vijf dagen ophalen. Als u het heeft opgegeven en u belt naar Klantenservice, dan kunnen ze zien of het afgegeven is. Ophalen is gratis.

 

Nog een geluk dat u alleen de hoes kwijt bent. ;-)

Ik had het al opgegeven. Moet ik nu ook al de klantenservice bellen?

Reputatie 7
Badge +4

Nee, maar het voordeel is wel dat ze even voor u in de database kunnen kijken. U weet dan of het gevonden is of niet. Als het er na een paar dagen niet is, is het vaak jammer maar helaas. Ik zou er een telefoontje aan wagen. Misschien kunt u het ophalen, en dat scheelt in de kosten.

Reageer