arnhem naar düsseldorf vliegveld | NS Community
beantwoord

arnhem naar düsseldorf vliegveld

  • 5 November 2021
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

Hoi! 
 

Kan iemand mij informeren over de kosten van de reis van Arnhem naar Düsseldorf luchthaven. Ik heb op ns internationaal gezien dat er een ice rijdt en een abellio trein. 

icon

Beste antwoord door bahnrider 5 November 2021, 13:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
  1. Wanneer wil je reizen?
  2. Waar in Nederland start je reis?
  3. Met hoeveel personen reis je en wat voor kortingskaarten hebben die?
  4. Is er ook een terugreis en zo ja wanneer?
Reputatie 7
  1. Wanneer wil je reizen?
  2. Waar in Nederland start je reis?
  3. Met hoeveel personen reis je en wat voor kortingskaarten hebben die?
  4. Is er ook een terugreis en zo ja wanneer?

 

In het algemeen de ICE is duur maar snel, De Stoptrein van Abelio is goedkoop maar maakt veel tussenstops. op www.bahn.de kan je tarieven vinden. Zou handig zijn als je je topic even aanvult met de vragen van rvdborgt.

De reis is morgen ochtend ik ga een kaartje kopen op Arnhem centraal. Ik reis alleen en ik kom op woensdag 10 november weer terug. 

Reputatie 7
Badge +1

En reis je enkel of samen?

KOOP in de ABL automaat (dus NIET bij NS) een einzelticket stufe D, kost rond de 16 eur. Neem vold. geld mee, de bankpas-acceptatie weigert nogal eens in NL.

Waarom met hoeveel? Er zijn ook per rit iets goedkopere 4-rittenkaarten, dus dan kan je met 2 heen+terug.

ENkeltjes moeten meteen gebruikt worden, ze hebben in Arnh een QR code die bij NS werkt en niet bij ARV/breng-nogal vreemdraar, want hun tarief geldt in NL. Voor terug dus op flugh opnw enkeltje kopen.

De ICE stopt niet aan Flughafen, dan moet je in DUisburg umsteigen.

Vanaf de halte Flugh neem je een soort hangebahn tot in de terminal-just follow the crowd. Totale reisduur vanaf Arnh ca 1,5 hr.

Voor degenen die alles volgen; ABL stopt ermee, ook in NRW, vanwege te grote verliezen ten laste van NS (volgens hun voor een groot deel door veels te veel en onvergoede BAUmassnahmen door DB).

En reis je enkel of samen?

KOOP in de ABL automaat (dus NIET bij NS) een einzelticket stufe D, kost rond de 16 eur. Neem vold. geld mee, de bankpas-acceptatie weigert nogal eens in NL.

Waarom met hoeveel? Er zijn ook per rit iets goedkopere 4-rittenkaarten, dus dan kan je met 2 heen+terug.

ENkeltjes moeten meteen gebruikt worden, ze hebben in Arnh een QR code die bij NS werkt en niet bij ARV/breng-nogal vreemdraar, want hun tarief geldt in NL. Voor terug dus op flugh opnw enkeltje kopen.

De ICE stopt niet aan Flughafen, dan moet je in DUisburg umsteigen.

Vanaf de halte Flugh neem je een soort hangebahn tot in de terminal-just follow the crowd. Totale reisduur vanaf Arnh ca 1,5 hr.

Voor degenen die alles volgen; ABL stopt ermee, ook in NRW, vanwege te grote verliezen ten laste van NS (volgens hun voor een groot deel door veels te veel en onvergoede BAUmassnahmen door DB).


bedankt voor de informatie. Ik reis alleen heen en terug. Is het voordeliger om een retour kaartje te kopen en zijn deze tijdsgebonden omdat ik niet precies weet Hoelaat mijn vlucht landt. 

Reputatie 7

Retourtjes bestaan bijna niet meer. ICE voor morgen wordt heel erg duur voor 10 november ook. Ik zou dus maar het boemeltje met Abelio nemen en 2 keer een enkeltje preisstufe D kopen.

Reputatie 7
Badge +1

Als je met Abellio reist, is een retour niet goedkoper als je op een andere dag terugreist. Een enkele reis is 15,40 en is niet aan een trein gebonden. Je koopt er gewoon een als je geland bent.

Reageer