beantwoord

bagageruimte

  • 5 April 2022
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Goedemorgen, aankomende zomer willen wij met het gezin een treinreis door Europa maken. Een van de tassen die wij hebben meet 29 x 73 x 45 cm. Dat lijkt net 3cm te lang. Zal dit echt een groot probleem opleveren of zit er wat speelruimte in de op de website staande afmeting voor bagage van 70 x 50 x 30 cm? Zonde om een nieuwe tas te moeten kopen, maar als het echt niet past in het bagagerek of onder de stoel wel noodzakelijk. Ik vraag me af of die 3cm nu echt het verschil maken. 
 

alvast bedankt voor jullie input uit eigen ervaringen!

icon

Beste antwoord door bahnrider 5 April 2022, 11:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Over die 3 cm gaat niemand iets zeggen, als het al opvalt. Personeel loopt niet met een duimstok rond. En dat past nog wel in een gewoon bagagerek.

Is het een rugzak? Anders lijkt het me nogal zeulen...

Reputatie 7
Badge +1

Passen zal moeizaam gaan, maar vrijwel elke trein in EUR heeft weer andere maten en opstellingen voor bagage-vel buitenlandse lang-afstand treinen hebben er vaak apart rekken voor tussen de zitjes.

Over die 3 cm gaat niemand iets zeggen, als het al opvalt. Personeel loopt niet met een duimstok rond. En dat past nog wel in een gewoon bagagerek.

Is het een rugzak? Anders lijkt het me nogal zeulen...

Het is een trolley, dus tas met wieltjes😊…gewone tas in dat formaat is anders idd nogal zeulen.

Ben niet zozeer bang dat iemand er iets van gaat zeggen, maar ik wil zelf graag dat het gewoon onder de stoelen of op het rek boven je hoofd past en niet dat ie ergens anders in de trein naast de deur moet blijven staan.

Reageer