Ik sta nu 30 minuten in de wacht (telefoon) om een boeking bij NS International te wijzigen. Geen enkele indicatie hoe lang dit gaat duren. Kan 1 minuut zijn; kan 4 uur zijn…. Dus deze community maar even proberen.
Ik heb een boeking via mijn NS Business Card gemaakt voor een ticket van Amsterdam naar Antwerpen (NS International). Ik heb een boekingscode. Graag wil ik dit ticket wijzigen of inzien. Echter, als ik inlog op NS international geen boekingen. Ook als ik uitlog en naar “direct boekingen inzien” ga (https://mijntickets.nsinternational.nl/nl) en mijn boekingscode invoer (bij het veld “dossiernummer” for some reason) dan vertelt de site mij “Het dossiernummer (DNR) werd niet gevonden.”.
In de NS International (iOS-)app kan ik de tickets zien maar niet wijzigen….
Bellen betekent wachten en het is totaal onduidelijk hoe lang….
Wat nu?
Ik kan mij voorstellen dat een onderliggende oorzaak is dat ik de boeking zakelijk, via mijn NS Business Card, heb gedaan maar dat de boekingen/tickets vervolgens worden gekoppeld aan mijn NS International account dat persoonlijk/niet-zakelijk is. (mijn NS Business Card account en mijn persoonlijke NS account hebben hetzelfde email adres).
Ik heb ook de indruk dat de korting waarop ik recht heb (daluren) bij mijn NS Business Card NIET in mindering wordt gebracht op mijn internationale boekingen. Vermoedelijk omdat mijn internationale boekingen, zelfs als ze gedaan zijn via mijn NS Business Card, gekoppeld worden aan mijn persoonlijke/niet-zakelijke NS account (heeft hetzelfde email adres….).
Erg vervelend. Zeker omdat het een ticket van 124 euro betreft. Daarvoor verwacht ik toch iets meer respons.