Ik zit in een rolstoel en wil morgen naar Antwerpen maar ik kan niet aangeven dat ik in een rolstoel zit. En opnemen doen ze ook niet
Hier kunt u zich vast even inlezen:
https://www.nsinternational.com/nl/voorbereiding-thuis/treinreizen-met-een-mobiliteitsbeperking
Er wordt een termijn genoemd van 48 uur, dus morgen is lastig. Het beste is even te bellen: 030 23 000 23
Aangezien zowel binnen Nederland als binnen België veel kortere aanmeldtermijnen gelden, zou 1 dag van tevoren aanmelden geen probleem mogen zijn. Maar ik sluit niet uit dat het dan "computer says no” wordt.
Overigens is van tevoren aanmelden niet verplicht maar zonder aanmelding ben je er wel van afhankelijk wanneer er assistentiepersoneel kan komen.
Je hebt de laatste dagen waarschijnlijk onder een steen geleefd: je bent op dit moment sowieso niet welkom in Antwerpen.
Maar als dat wel zo zijn geweest, dan had je je 48 uur van tevoren moeten aanmelden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.