terug betaling reis naar dusseldorf

  • 14 January 2022
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

 Beste,

ik heb een reis geboekt voor zaterdag 15 januari naar Düsseldorf vanaf Amsterdam. Echter, ik ga niet meer en wil deze reis annuleren. Ik wil dan ook mijn geld terug..

Gegevens van mijn reis zijn: 

DNR: XXXXXX

CNR: XXXXXX

Ik hoor graag van u!

Vriendelijke groet,

Maggy Bogaers

Edit door Moderator: boekingsgegevens 


3 reacties

Beste Maggy Bogaers en welkom bij de Community. 

 

Jammer dat je de reis wilt annuleren. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met de Klantenservice van NS International, zodat je direct verder kan worden geholpen. 

Reputatie 7
Badge +3

Je wilt geld terug van reis die je niet wilt maken. Of je iets terug krijgt hangt van de voorwaarden af waaronder je geboekt hebt. Niet bij alle reizen krijg je geld terug bij annulering. 

Soms kun je ook via een reis/annuleringsverzekering geld voor een geannuleerde reis terug krijgen afhankelijk van reden en voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +1

Als er op dat ticket supersparprijs oid staat kan je het wel vergeten=geen restitutie. Die kosten meestal 19, soms 24 eur/enkel. Met die tickets mag je enkel een bepaalde vastgelegde trein nemen.

Overigens hoef je niet perse lang vooruit te boeken, tenzij je echt met die ICE wil (dan maar hopen dat ie gaat, weer niet stuk is of al eerder ermee ophoudt) en wil sparen en je vastleggen op een bepaalde rit.

 

Reageer