Skip to main content

NS de oplichter

NS de oplichter, echt zielig bedrijf.
Reis naar London geboekt, heenreis van 3 december wordt geanulleerd door NS maar terugreis van 7 december wordt €60 aan administratie kosten in rekenining gebracht???? Hoezo als ik niet heen kan gaan hoe kan ik dan wel teruggaan vanuit London, ben immers dan niet vertrokken! Stelletje oplichters zijn jullie!!!!!

Kun je wat meer details geven?

Wat is de precieze terugreis die je geboekt had (de precieze treinen), en had je je reis als 1 retour geboekt of als 2 enkele reizen?

Gaf NS ook een reden waarom er kosten aan de annulering van de terugreis waren? En zo ja, wat was die reden dan?


NS is helaas bijzonder slecht in het goed communiceren. ik neem echt aan dat het hier een misverstand is.

Is er geen alternatief aangeboden? In ieder geval zou u natuurlijk kosteloos moeten kunnen annuleren.

Dit is een reiziger helpt reiziger forum en wij kunnen hier niets mee. Neem contact op met de klantenservice.

 

https://www.ns.nl/klantenservice


Heel vreemd, dit riekt inderdaad naar oplichterij. Ze moeten gratis een alternatief aanbieden of de hele reissom terugbetalen. Ik boek trouwens altijd bij Eurostar.


Reageer