Als ik een kaartje naar Noorderkempen wil boeken met 100% korting op het Nederlandse traject, (€6) kan ik kiezen voor het Mid-Flex tarief met €0,50 extra korting.
Deze keuze heb ik niet als ik voor volgende week of later een kaartje naar Noorderkempen boek met 40% korting op het NL traject.
Waarom?
nsinternational.com/nl/treintickets-v3/#/search/NLBDA/BENKP/20220709/1142/1200?pax=A:GNA
nsinternational.com/nl/treintickets-v3/#/search/NLBDA/BENKP/20220709/1142/1200?pax=A:VDU
Tariefvoorwaarden Mid-Flex tarief
Traject Breda - Noorderkempen
Voor volwassenen (26 t/m 59 jaar) met 100% korting in Nederland
Early Bird 2e klas
- Reisvoorwaarden
Dit tarief is te boeken t/m 7 dagen voor uw vertrek. Indien u dit tarief combineert met uw NS-abonnement, gelden afwijkende kortingen en daluren. Check onze website voor de voorwaarden.
- Wijzigingsvoorwaarden
T/m de dag voor vertrek kunt u uw ticket tegen EUR 5,00 administratiekosten omwisselen. Voor de nieuwe reisdatum geldt eveneens een voorboekingstermijn van 7 dagen. Een eventueel prijsverschil zal verrekend worden. Vanaf de dag van vertrek is geen omwisseling meer mogelijk.
- Annuleringsvoorwaarden
T/m de dag voor vertrek kunt u uw ticket tegen EUR 5,00 administratiekosten annuleren. Daarna is geen restitutie meer mogelijk.
- Speciale info
U mag met elke Intercity of regionale trein reizen, mits u zich houdt aan de reisdag, de route (grenspunt), de tariefvoorwaarden en de eventuele internationale daluren in combinatie met uw NS-abonnement.
Tariefvoorwaarden Full-Flex tarief
De tariefvoorwaarden verschillen per vervoerder en per type reiziger. De voorwaarden kunnen daarom per deel van de reis verschillend zijn.
Traject Breda - Noorderkempen
Voor volwassenen (26 t/m 59 jaar) met 100% korting in Nederland
Flex Tarief 2e klas
- Reisvoorwaarden
Indien u dit tarief combineert met uw NS-abonnement, gelden afwijkende kortingen en daluren. Check onze website voor de voorwaarden.
- Wijzigingsvoorwaarden
T/m de dag van vertrek kunnen vervoerbewijzen kosteloos omgewisseld worden. Daarna is geen omwisseling meer mogelijk.
- Annuleringsvoorwaarden
T/m de dag van vertrek kunnen vervoerbewijzen kosteloos geannuleerd worden. Daarna is geen restitutie meer mogelijk. LET OP: de terugbetalingsvertraging voor Homeprint en Mobiele tickets is 2 dagen.
- Speciale info
U mag met elke Intercity of regionale trein reizen, mits u zich houdt aan de reisdag, de route (grenspunt), de tariefvoorwaarden en de eventuele internationale daluren in combinatie met uw NS-abonnement.