Mijn ov-chipkaart was vandaag verlopen. Ik heb geen melding hierover ontvangen. Op mijn ns lees ik dat er wegens een storing geen waarschuwingen zijn verstuurd. Ik wil de aanschafkosten van de nieuwe kaart retour ontvangen. Hoe regel ik dit?
Bladzijde 1 / 1
Goedenavond Marting57 en welkom bij de NS Community.
Helaas zien we het inderdaad af en toe misgaan met de vernieuwing van OV-chipkaarten. Je kan het beste contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen de restitutie voor je in orde maken.
Vernieuw je verlopen kaart via https://www.ov-chipkaart.nl/kaart-blokkeren-en-vervangen en vraag daarna de € 7,50 terug via de NS Klantenservice met een screenshot als bewijs.
Die € 7,50 krijg je terug als er op je verlopen kaart een NS abonnement actief was (uitgezonderd Flex Basis).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.