Skip to main content
beantwoord

afmelden

  • 24 May 2024
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

Graag mij afmelden 

 

Mirjam 1958

8 reacties

Welkom op onze NS Community Mirjam1958. Waarvoor wil jij je precies afmelden? Alleen de NS Community of je Mijn NS-account o.i.d?

Het is toch niet moeilijk te raden waar Mirjam zich voor wil afmelden? Ze is pas sinds iets meer dan een week lid, waarschijnlijk speciaal voor dit topic, dus ik denk dat ze hetzelfde wil als bijna alle weldenkende mensen: geen ongevraagde nieuwsbrieven. Ik meld me *nooit* voor nieuwsbrieven aan en krijg toch jullie nieuwbrief. Er staat een afmeldknop in, maar die werkt niet. Dus ik wil hetzelfde als onder andere Mirjam: me afmelden voor jullie spam!

Reputatie 7
Badge

Het zou fijn zijn als @Mirjam1958 gewoon duidelijke taal spreekt. Het is geen raadspelletje. Als je iets wil leg dan duidelijk en helder uit wat de bedoeling is.

Het is inderdaad geen raadspelletje. Het is een veel smeriger spelletje. Ten eerste wordt ik ongevraagd aangemeld voor een nieuwsbrief. Ten tweede werkt de link niet en ten derde wordt de e-mail vanaf een no-reply-adres gestuurd. Het wordt klanten als Mirjam en mij bijzonder moeilijk gemaakt en ik geloof echt niet dat iemand oprecht denkt dat Mirjam zich 11 dagen geleden heeft aangemeld voor dit forum, alleen om te vragen hoe ze zich af moet melden. Ik vermoed dat de NS-medewerker heel goed weet wat er gaande is maar de opdracht heeft een inschrijving voor de nieuwsbrief zo lang mogelijk te rekken. Waarom ontgaat me overigens. Ik kan me niet voorstellen dat iemand meer met de trein gaat reizen omdat afmelden voor de nieuwsbrief niet kan.

Reputatie 7
Badge +3

Geen idee welke link bij jou niet werkt, maar als ik in de e-mail van NS over bv. ‘Ontdek Nederland op de fiets’ (3-6-2024) op de knop ‘Afmelden’ klik, kom ik netjes op de pagina om de voorkeuren aan te passen.

 

Misschien werkt de link wel voor specifieke besturingssystemen, browsers en e-mailclients. Bij Gmail op Android werkt het bij mij niet.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dan zou ik het eens via Mijn NS proberen.

Inloggen → Gegevens en voorkeuren → Bekijk communicatievoorkeuren

 

Ik had ‘m daar inmiddels ook gevonden, maar dat is heel wat meer speurwerk dan achterhalen hoe lang @Mir op dit forum zit. Wat mij hielp was de desktop-weergave gebruiken, die is wat intuïtiever dan de mobiele versie.

Reageer