Skip to main content

Beste NS team,

 

Ik heb kortgeleden een abonnement afgesloten en krijg nu een bericht via de mail om de app te downloaden en daarna het bericht ‘Deze versie van de NS-app is verouderd. Dat is vreemd want in de link in de email verwijst juist naar deze app. Vervolgens krijg ik de vraag app updaten (wat niet werkt) of negeren (nog niet aangeklikt). Wat is nu de bedoeling?

Het lijkt om een (Apple) bug te gaan, zie https://twitter.com/montanajos/status/1542545800101855240

Maar volgens de App Store valt er helemaal niets te updaten?!

Negeren dus maar, want:

NS-app

Om te kunnen blijven inloggen in de NS-app heb je minstens versie 7.18.0 (iOS) of versie 6.12.0 (Android) van de app nodig.

De systeemvereisten (Andoid of iOS) zullen ook wel ergens staan, maar dan krijg je een hele andere melding (apparaat te oud voor deze app of iets van die strekking).


Wat is de versie van je besturingssysteem (iOS of Android)?

Je zou ook nog de NS Bèta app kunnen proberen. Voor Android https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.ns.android.activity.beta


Een gokje van mijn kant:

De app is al geïnstalleerd op je smartphone. De link in de mail zal waarschijnlijk (net zoals de link van Robert) naar de App Store/Play Store linken? Die vervolgens de app opent, omdat je die al hebt geïnstalleerd. 

Wat gebeurt er als je de app rechtstreeks vanuit de app store probeert te downloaden/updaten? Dan zou je sowieso de juiste versie moeten krijgen. Of heb je wellicht een al wat oudere smartphone met een ouder besturingssysteem, waardoor dat nu niet werkt? 


Reageer