Waarom kan ik mijn betaaloverzict niet vinden in Mijn ns ?
Facturen zijn te vinden in MijnNS als je inlogt via de website.
Als dit niet zo is, dan kan het zijn dat de koppeling niet helemaal goed is gegaan. Neem in dat geval contact op met 1 van onze klantenservicekanalen.
In de media lees ik dat de tarieven niet zouden verhogen.
Zover ik kan zien is het abonnement toch verhoogd
Graag uw reactie
In de media lees ik dat de tarieven niet zouden verhogen.
Zover ik kan zien is het abonnement toch verhoogd
Graag uw reactie
De tarieven worden m.i.v. 1-1-24 niet verhoogd. De verhoging die je nu hebt gekregen zijn de tarieven die per 1-1-23 zijn ingegaan en bij verlenging in 2023 worden toegepast.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.