Skip to main content
beantwoord

Bugs in app.

  • 28 June 2024
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Helaas wordt er al vele jaren weinig of niets aan gedaan om de “vernieuwde” NS app (android) stabiel en betrouwbaar te maken. Steevast is het “een stap vooruit en minstens twee stappen achteruit” bij deze app. Kennelijk is er bij de appbouwer(s) geen behoefte aanwezig om dit te vermijden.

Al bijna een week (i.i.g. sinds 22-6-2024) is er geen reishistorie meer te zien in de app. Melding: “Transacties Onbekende fout met de communicatie met Mijn NS.".

Waarom wordt hier niets aan gedaan?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Bij mij werkt alles gewoon. Wellicht is dit een persoonlijk probleem. Heb je al eens geprobeerd om opnieuw in te loggen of de app opnieuw te installeren? En heb je dit al eens gemeld, of ga je er altijd vanuit dat zoiets op magische wijze vanzelf wordt opgelost? 

Reputatie 1

Het is geen persoonlijk probleem. Ik had de communication error ook, nadat de Android NS app geupdate was van versie 7.34.x naar 8.0.0.

Ik heb het opgelost door in de NS app MijnNS uit- en weer in te loggen.

Bij mij werkt alles gewoon. Wellicht is dit een persoonlijk probleem. Heb je al eens geprobeerd om opnieuw in te loggen of de app opnieuw te installeren? En heb je dit al eens gemeld, of ga je er altijd vanuit dat zoiets op magische wijze vanzelf wordt opgelost? 

Helaas voor jou, maar ik behoor niet tot die wappies die er van uitgaan dat zoiets uit zichzelf opgelost wordt. Natuurlijk heb ik de vele bugs in de “vernieuwde” app al jarenlang op meerdere manieren gemeld. En een herinstallatie van de app, incl. opnieuw inloggen enz., werkt lang niet altijd.

Reageer