IKI zie nu dat op deze reis NS aangeeft dat ik niet heb ingecheckt in Sittard, bij overstap van Arriva.
Kijk ik bij OV-chipkaart dan klopt wel alles qua tijden en in en uitchecken. Wat gaat er fout?
IKI zie nu dat op deze reis NS aangeeft dat ik niet heb ingecheckt in Sittard, bij overstap van Arriva.
Kijk ik bij OV-chipkaart dan klopt wel alles qua tijden en in en uitchecken. Wat gaat er fout?
Aangenomen dat u op rekening reist met NS Flex: het duurt in het algemeen wat langer voordat transacties bij andere vervoerders in de reishistorie in Mijn NS verschijnen. Het kan ook goed zo zijn dat de check-in er al staat en de check-uit nog niet, of zelfs andersom. Als de transacties wel te zien zijn in Mijn OV-chip, dan is alles goed gegaan en hebt u geen extra kosten.
Mocht u op saldo reizen, dan verschijnen in Mijn NS alleen transacties bij NS.
Als dit gaat over dezelfde reis als in uw andere topic van eerder deze week, had u dit beter in dat andere topic kunnen plaatsen ipv een nieuwe te starten.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.