Skip to main content

Mijn reishistorie in december is ongeveer 40 €, daar komt nog 5,60 € Flex Dal Voordeel bij.

NS stuurt een factuur van 96,32€.

 

Hoe zorg ik dat deze factuur gecorrigeerd wordt?

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur downloaden. Daarop kunt u precies zien waarvoor de kosten in rekening gebracht worden. Wellicht is uw factuur hoger dan verwacht omdat er correctietarieven in rekening zijn gebracht.

Als uit de factuur blijkt dat er ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht, of als u de factuur niet kunt vinden, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen ook aangeven waarvoor het bedrag in rekening gebracht wordt en eventueel een onjuiste factuur corrigeren.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Bedankt voor de info.


Hi Baarn! Welkom bij de NS Community. 

 

Zoals Tochjo aangeeft kun je jouw facturen inzien via jouw Mijn NS-account. Meer informatie over de verdeling van de facturen vind je hier. Mocht je ergens vragen over hebben, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice


Reageer