Hallo , 5-2-2022 voor het eerst in 2 jaar weer met de trein naar Amsterdam .
bij automaat gekeken of er nog tegoed op mijn kaart stond ! Vergeten dat ik een abonnement heb . Geen geld erop gaf hij aan , dus met mijn creditcard een kaartje gekocht , en wel ingecheckt met ov pas . Nu dus ook een faktuur gekregen , dus 2 maal voor de reis betaald .
heb een fotocopie van de creditcard afschrijving . is hier nog wat aan te doen , bij voorbaat dank
Bladzijde 1 / 1
Dubbel kaartje op 5-2-2022 gekocht , 2 maal gewoon met creditcard omdat ik niet meer wist dat ik een ov abonnement kaart heb. Dus gewoon met creditkaart een kaartje gekocht maar wel met ov kaart ingecheckt, dus nu achteraf ook faktuur voor zelfde reis !!
heb wel fotocopie van creditcard afschrift
Hoi Adbus, en welkom op de Community.
Wat balen dat je dubbel hebt betaald. Ik wil je in dit geval adviseren contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken of ze nog iets voor je kunnen betekenen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.