Hallo,
Ik probeer mijn e-mail adres te wijzigen in Mijn NS, maar zodra ik dat gedaan heb krijg ik de volgende melding:
Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals of neem contact op met NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55.
Als u niet verder kunt, neem contact op met NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55
Ook als ik een alternatief e-mail adres wil opgegeven krijg ik dezelfde melding. Ik heb het in 2 verschillende browsers (Chrome en Safari) geprobeerd met telkens hetzelfde resultaat. Wat wel opmerkelijk is: ik ontvang wel een bevestigingsmail op het opnieuw opgegeven e-mail adres, maar als ik bij Mijn NS kijk staat het oude e-mail adres weer vermeld. Nieuwe e-mails komen ook weer op het oude e-mail adres.
Ik heb het vorige week ook al geprobeerd en nu weer, dus het wordt niet door een storing veroorzaakt. Kan iemand mij hier mee helpen?