beantwoord

Er is een fout opgetreden

  • 13 May 2022
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn e-mail adres te wijzigen in Mijn NS, maar zodra ik dat gedaan heb krijg ik de volgende melding:

Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals of neem contact op met NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55.

Als u niet verder kunt, neem contact op met NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55

Ook als ik een alternatief e-mail adres wil opgegeven krijg ik dezelfde melding. Ik heb het in 2 verschillende browsers (Chrome en Safari) geprobeerd met telkens hetzelfde resultaat. Wat wel opmerkelijk is: ik ontvang wel een bevestigingsmail op het opnieuw opgegeven e-mail adres, maar als ik bij Mijn NS kijk staat het oude e-mail adres weer vermeld. Nieuwe e-mails komen ook weer op het oude e-mail adres.

Ik heb het vorige week ook al geprobeerd en nu weer, dus het wordt niet door een storing veroorzaakt. Kan iemand mij hier mee helpen?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 13 May 2022, 17:56

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Ajee1986, en welkom op de NS Community.

Wat jammer dat je het e-mailadres niet gewijzigd krijgt. Mijn advies is om contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar het account.

Reageer