Hello in my NS account is wrong birthday date. Perhaps it is my mistake. But it
interfere me to use Flex.
Date in my account is 18.07.1983 - my rial birthday is 18.07.1984.
Could you help me
Bladzijde 1 / 1
You should contact customer service directly to have this corrected. Usually, this is most easily done by phone, as they are available 24/7 at 030-751 51 55. You may also try to contact them by chat (click the link Chat with NS on this page) or by sending a message on Twitter or Facebook.
I want to add ... on the NS card everything is right
Hello Olga Aleksandrova, welcome at our community,
You can reach our customer service to change your date of birth. Thanks for the right answer, Tochjo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.