Extra kaart toevoegen aan Mijn NS | NS Community
beantwoord

Extra kaart toevoegen aan Mijn NS

  • 11 June 2018
  • 4 reacties
  • 3451 Bekeken

G'middag!

Bij het aanvragen van een OV-fiets abonnement kreeg ik een Mijn NS-account. Wat een mooie service!
Nu wil ik daar ook graag de andere OV-kaarten uit mijn huishouden aan toevoegen, namelijk:
  • mijn andere persoonlijke kaart
  • de kaart van mijn zoon (van 8 jaar)
  • en een anonieme kaart
Hoe doe ik dat?

In een ander topic zag ik het advies om dat via 'Mijn Producten' te doen, maar daar zie ik geen optie voor het toevoegen van een OV-kaart. Of kijk ik er nu echt overheen?

Met groet,
Milou
icon

Beste antwoord door Nathan NS 11 June 2018, 14:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hallo MilouR en welkom bij onze community!

Zodra je inlogt op jouw Mijn NS account, zal je onderaan de pagina een knop moeten vinden met een prachtig mooi roze OV-chipkaart logo. Wanneer je deze aanklikt kan je OV-chipkaarten toevoegen aan je Mijn NS account!
Ha Nathan,

Dank voor je snelle reactie! Ik had blijkbaar niet under the fold gekeken :-)

Het toevoegen is gelukt. Nu probeer ik voor mijn kaarten nog de reishistorie van deur tot deur aan te vragen. Daar krijg ik in eerste instantie de melding dat ik nog geen OV-chipkaarten heb toegevoegd. Maar als ik dat doe dan krijg ik de melding dat de betreffende kaart al aan mijn account is toegevoegd.

Kun je me daar ook bij helpen?

Alvast bedankt!
Inmiddels kan ik de betreffende kaarten wel inzien bij de reishistorie van deur tot deur, dus mogelijk zat er wat verwerkingstijd tussen. Ik zie echter nog niet de reizen staan die ik heb gemaakt, ook niet die van vorige maanden. Zit daar ook verwerkingstijd in?
Dat is vreemd! Daar zou geen verwerkingstijd tussen horen te zitten, zodra de kaart goed gekoppeld is en je de juiste kaart kan selecteren zou je de historie hiervan in moeten kunnen zien.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien op de verkeerde pagina zit. Ziet het er zo uit?

Reageer