Geacht team,
Bijgaande e-mail betreft mijn factuur. Deze is niet zichtbaar in mijnNS.
Kunt u die bij per e-mail toesturen.
Bijvoorbaat dank.
mw. E.P.J. Hendriks
(moderator: persoonlijke gegevens verwijderd)
Relatienummer: x| Ons kenmerk: x | |||||||||||||||
|
Geacht team,
Bijgaande e-mail betreft mijn factuur. Deze is niet zichtbaar in mijnNS.
Kunt u die bij per e-mail toesturen.
Bijvoorbaat dank.
mw. E.P.J. Hendriks
(moderator: persoonlijke gegevens verwijderd)
Relatienummer: x| Ons kenmerk: x | |||||||||||||||
|
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te laten uitzoeken waarom de factuur niet zichtbaar is in Mijn NS. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Aan het bedrag te zien gaat het om verlenging van Dal voordeel met keuzedagen, klopt dat?
Een factuur kan alleen geraadpleegd worden in MijnNS als er ingelogd is via de website. Als er dan nog niets zichtbaar is, neem dan contact op met de klantenservice. Zie hiervoor het bericht van
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.