Skip to main content

Goedemiddag,

 

Het valt mij op dat ik op de factuur van september een correctietarief van 20 euro heb betaald op 29-08-2024 terwijl ik dit correctietarief van 20 euro ook al via OVpay heb betaald omdat ik toen niet met mijn OV kaart had ingecheckt maar met mijn betaalpas. Ik kan dit correctietarief dan ook niet terugvinden in de mijn NS app maar dus wel op mijn factuur (geen idee hoe deze daar dan komt?). Zouden jullie dit kunnen corrigeren? Dank!

Groet,

Merle 

Goedemiddag,

Ter aanvulling op voorgaande mail: ik begrijp het al! Ik heb met mijn betaalpas ingecheckt op Amsterdam Centraal en met mijn ov kaart uitgecheckt op station Sloterdijk. Zouden jullie deze correctiekosten daarom graag alsnog kunnen verwerken? Dank!

Vriendelijke groet,

Merle


Hi Merle en welkom op de NS Community! 

Via deze weg kan dit niet voor jou aangepast worden. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.


Reageer