Waarom is mijn factuurbedrag van deze maand 100 euro hoger dan wat er in mijn reisgeschiedenis staat?
In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening worden gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen. Vermoedelijk wordt dan duidelijk waarom het bedrag zo hoog is.
Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor de hoge kosten zijn. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Het zou ook nog kunnen zijn dat
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.