Heb jaarabonnement bij fietsenstalling Jaarbeursplein Utrecht. Is op 25 oktober verlengd. Geld is van mijn rekening gehaald. In mijn NS staat ook dat het abonnement verlengd is. maar bij de fietsenstalling willen ze mijn fiets niet meer meegeven. Ook niet als ik in mijn NS laat zien dat er betaald is.... Hoe kan het dat het niet aan hen is doorgegeven?!
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de Community, EmileJ.
Dat is wel heel vreemd dat de medewerkers niet zien dat jouw abonnement verlengd is terwijl er, zoals je aangeeft, wel voor betaald is. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice om dit verder uit te laten zoeken!
Vreemd dat ze je fiets niet willen meegeven. Als je aan kunt tonen dat je betaald hebt hoeft er alleen maar een nieuwe abonnmentsticker op, toch?
En wat als je het abonnement niet verlengd had, dan zou je toch ook gewoon je fiets mogen ophalen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.