De NS app geeft steeds de melding: Er is iets mis gegaan, probeer het later opnieuw.
maar deze melding krijg ik nu al een paar dagen. Iemand een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de NS Community!
Er is regelmatig een storing bij de NS app. Mij lukt het ook niet op dit moment, kan niet eens inloggen omdat ik mijn account moet ‘activeren’ via ns.nl/reisassistentie maar dat staat gewoon uit.
Geduld dus, of gebruik de Mijn NS website.
Inmiddels kan ik weer inloggen in de app, zie mijn kaarten weer (zal wel een update geweest zijn of zo) maar verder kan ik niets (klassewissel, samenreiskorting, reishistorie)…
Probeer opnieuw inderdaad.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.