hallo, ik en m’n zusje hebben een misverstand gehad. ik heb een kaartje voor beide gekocht, maar zij had er al eentje gekocht. is er een mogelijkheid tot geld terug of anders eventueel de datum veranderen van t kaartje? Groetjes Niels Reijmer
E-tickets? Volgens de voorwaarden, aangevinkt voor gelezen, niet. Ongeopend kun je om coulance vragen bij klantenservice.
Automaatkaartjes kunnen oningecheckt na de reisdatum ingeleverd worden bij een NS balie.
hallo, ik en m’n zusje hebben een misverstand gehad. ik heb een kaartje voor beide gekocht, maar zij had er al eentje gekocht. is er een mogelijkheid tot geld terug of anders eventueel de datum veranderen van t kaartje? Groetjes Niels Reijmer
Kennelijk de voorwaarden voor etickets niet gelezen.
Welkom bij de NS Community!
Ik zie het probleem niet, want een e-ticket staat op naam dus als er twee tickets gekocht zijn voor dezelfde persoon op dezelfde reisdatum en hetzelfde traject dan is dat ‘dubbel’ en zou zomaar reden voor coulance kunnen zijn.
Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat of social media) om het uit te leggen. Hou beide ordernummers bij de hand. Mogelijk krijg je geen geld terug maar een couponcode voor een soortgelijk ticket op een andere datum.
Zie hier het verschil.
hallo, ik en m’n zusje hebben een misverstand gehad. ik heb een kaartje voor beide gekocht, maar zij had er al eentje gekocht. is er een mogelijkheid tot geld terug of anders eventueel de datum veranderen van t kaartje? Groetjes Niels Reijmer
Kennelijk de voorwaarden voor etickets niet gelezen.
Ook niet opgelet bij Nederlandse les: Ik en mijn zusje = mijn zusje en ik, voor beide = voor beiden.
Ook niet opgelet bij Nederlandse les: Ik en mijn zusje = mijn zusje en ik, voor beide = voor beiden.
‘=’ is niet juist gebruikt. Het symbool betekent: ‘is gelijk aan’. Je zegt nu eigenlijk: ik en mijn zusje is gelijk aan mijn zusje en ik, .
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.