beantwoord

geld terug

  • 7 May 2022
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

hallo, ik en m’n zusje hebben een misverstand gehad. ik heb een kaartje voor beide gekocht, maar zij had er al eentje gekocht. is er een mogelijkheid tot geld terug of anders eventueel de datum veranderen van t kaartje? Groetjes Niels Reijmer

icon

Beste antwoord door Robert B 7 May 2022, 12:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

E-tickets? Volgens de voorwaarden, aangevinkt voor gelezen, niet. Ongeopend kun je om coulance vragen bij klantenservice.

Automaatkaartjes kunnen oningecheckt na de reisdatum ingeleverd worden bij een NS balie.

hallo, ik en m’n zusje hebben een misverstand gehad. ik heb een kaartje voor beide gekocht, maar zij had er al eentje gekocht. is er een mogelijkheid tot geld terug of anders eventueel de datum veranderen van t kaartje? Groetjes Niels Reijmer

Kennelijk de voorwaarden voor etickets niet gelezen.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik zie het probleem niet, want een e-ticket staat op naam dus als er twee tickets gekocht zijn voor dezelfde persoon op dezelfde reisdatum en hetzelfde traject dan is dat ‘dubbel’ en zou zomaar reden voor coulance kunnen zijn.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat of social media) om het uit te leggen. Hou beide ordernummers bij de hand. Mogelijk krijg je geen geld terug maar een couponcode voor een soortgelijk ticket op een andere datum.

Reputatie 7
Badge +1

Zie hier het verschil. @Robert B denkt in mogelijkheden, terwijl anderen weer heel strikt naar de algemene voorwaarden verwijzen. Klasse Robert. Ik hoop dat NS dit ook honoreert, maar net als jou zie ik geen reden om dit niet te doen. (2 kaartjes op naam voor hetzelfde traject)

Reputatie 7
Badge +3

hallo, ik en m’n zusje hebben een misverstand gehad. ik heb een kaartje voor beide gekocht, maar zij had er al eentje gekocht. is er een mogelijkheid tot geld terug of anders eventueel de datum veranderen van t kaartje? Groetjes Niels Reijmer

Kennelijk de voorwaarden voor etickets niet gelezen.

Ook niet opgelet bij Nederlandse les: Ik en mijn zusje = mijn zusje en ik, voor beide = voor beiden.

Reputatie 7
Badge +4

Ook niet opgelet bij Nederlandse les: Ik en mijn zusje = mijn zusje en ik, voor beide = voor beiden.

‘=’ is niet juist gebruikt. Het symbool betekent: ‘is gelijk aan’. Je zegt nu eigenlijk: ik en mijn zusje is gelijk aan mijn zusje en ik, 😇.

Reageer