Ik heb vandaag 3 e-tickets gekocht, met meereiskorting. Er bleken door storing geen treinen te reiden vanochtend, dus we zijn met de auto moeten gaan. Hoe kan ik geld terugkrijgen voor de niet gebruikte e-tickets?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag Anke de vos en welkom op de NS Community!
Wat jammer om te lezen dat er door een storing op jouw traject geen treinen reden vanochtend. Je kunt een claimverzoek indienen door middel van het invullen van het Geld Terug Bij Vertraging-formulier.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.