Skip to main content

Hallo,

Ik heb al een lange tijd na flex nu moest ik 20 euro betalen omdat ik me check in had geannuleerd en me opnieuw heb in gecheckt.. 20 euro voor een 3 minuten reis,,, waarom krijg ik deze bug. En wat moet ik eraan doen? Ik krijg geen antwoord op mijn vorige topic. 

Hopelijk kunt u dit verhelpen

Greets

 

Tim Otter

Er zijn wel reacties gekomen op uw vorige topic.

Voor meer duidelijkheid kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u vertellen wat er misgegaan is en een eventuele fout corrigeren. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Als u opnieuw incheckt, moet u ook opnieuw uitchecken en als u dat niet doet, volgt er een correctietarief  van 20 euro. Verder raad ik u aan het advies van @Tochjo te volgen, het is een vergeten, dan wel ‘vergeten’ uitcheck. Als het geen gewoonte is, wil Klantenservice het nog wel eens verrekenen.

Als u correct had uitgecheckt, was u €1,78 kwijt geweest, dat is aanmerkelijk minder dan € 20,00

 

Dezelfde vraag twee keer stellen, is tegen de netetiquette.


Reageer