Er zijn wel reacties gekomen op uw vorige topic.
Voor meer duidelijkheid kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u vertellen wat er misgegaan is en een eventuele fout corrigeren. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Als u opnieuw incheckt, moet u ook opnieuw uitchecken en als u dat niet doet, volgt er een correctietarief van 20 euro. Verder raad ik u aan het advies van @Tochjo te volgen, het is een vergeten, dan wel ‘vergeten’ uitcheck. Als het geen gewoonte is, wil Klantenservice het nog wel eens verrekenen.
Als u correct had uitgecheckt, was u €1,78 kwijt geweest, dat is aanmerkelijk minder dan € 20,00
Dezelfde vraag twee keer stellen, is tegen de netetiquette.