Ik heb sinds 20 juni 2023 een NS flex dal voordeel abonnement met een nieuwe persoonlijke ov-chipkaart. Ik probeer al 3 dagen om mijn ov chipkaart toe te voegen aan mijn ns account. Maar ik krijg iedere keer een foutmelding: “onbekende fout met de communicatie met Mijn ns” Ik heb het geprobeerd via de app, via de gewone site, via mijn telefoon, via een chromebook en via een vaste computer. Ik heb al 3 keer gebeld naar de klantenservice maar wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Mijn account hebben ze verwijderd en moest ik opnieuw aanmaken. Heb ik gedaan, nog steeds foutmelding als ik ov chipkaart wil toevoegen. Ik moest het via een andere browser proberen, ook gedaan, maar helpt ook niet.
Ook kan ik in mijn ns niet zien dat ik een abonnement heb. Komt dit omdat de ov chipkaart niet gekoppeld is? Graag oplossen, want ik kan nu ook niks wijzigen aan mijn abonnement en moet dan iedere keer naar de klantenservice bellen.