Hi,
ik merk dat bij “mijn gegevens” mijn geboorte datum verkeerd is ingevoerd. Kan dit aangepast worden a.u.b.?
Hi,
ik merk dat bij “mijn gegevens” mijn geboorte datum verkeerd is ingevoerd. Kan dit aangepast worden a.u.b.?
Dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hey Kiran Mahangi. Welkom bij de NS Community.
Tochjo heeft het goede antwoord al gegeven, dit is op te lossen door contact met onze Klanten Service op te zoeken. Verder heb ik ook de persoonlijke gegevens uit je post verwijderd, dit is een openbaar forum dus het is niet handig om dit in het open te hebben.
ik merk dat bij “mijn gegevens” mijn geboorte datum verkeerd is ingevoerd. Kan dit aangepast worden a.u.b.?
Dat kan niet zo maar omdat een verkeerde geboortedatum vaak een teken van fraude is. Het moet daarom via de Klanterservice die dan tevens zal nagaan of er gefraudeerd is.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.