beantwoord

Hoe kan ik opnieuw inloggen met een ander wachtwoord, zonder dat er een bericht komt dat dit emailadres al in gebruik is

  • 8 April 2022
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

Als nieuw gebruiker ga ik mij registreren…...ik geef mijn email adres, en voer een door mij gekozen wachtwoord in...ik krijg dan de activeringslink toegezonden.....bij het inloggen wordt gevraagd naar “gebruikersnaam”, dat is voor mij mijn emailadres…...en word er dan aangegeven dat de gegevens niet kloppen......denk dan dat het wachtwoord misschien niet correct is,,,,en corrigeer dat dan met een nieuw wachtwoord....maar dan wordt er geroepen dit emailadres is in gebruik......ja, natuurlijk, en daar wil ik dan het wachtwoord corrigeren....hoe kan ik nu opnieuw gaan inloggen, zonder dat er wordt gezegd, dit emailadres is al in gebruik.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 April 2022, 12:03

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo SiToWi-1942 en welkom bij de NS Community,

 

Dat is vreemd zeg. Na het doorgaan via de activeringsmail moet je gewoon met je e-mailadres en opgegeven wachtwoord in kunnen loggen. Als het dan niet lukt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice om een wachtwoordherstel te laten sturen naar jouw e-mailadres. Zodoende moet het in ieder geval lukken.

Reageer