Skip to main content

Op de een of andere manier heb ik twee accounts. Dat heb ik vroeger wast zelf gedaan, maar geen idee meer hoe dit komt. Op account A  (met een outlook-adres als inlognaam) staan mijn producten. Op account B (met en gmail-adres als inlog) staan geen producten maar daar worden mijn facturen neergezet die horen bij de producten op account A. Ik heb al een half uur aan de lijn gezeten met een heel vriendelijke meneer, die me tussentijds 10 minuten in een wachtmuziekje heeft gezet omdat hij er ook niet uitkwam. Vervolgens werd me verteld dat het allemaal opgelost was. Niet dus. Ik heb nog steeds mijn producten op account A en de facturen die erbij horen ontvang ik op account B. Ik wil graag zowel mijn producten als de hierop betrekking hebbende facturen op hetzelfde account (account A), zodat ik account B kan afsluiten. Ik had nu liefst een mail gestuurd naar de NS met screenshots en een uitgeschreven beschrijving van de situatie maar ja…..NS heeft geen mailadres. Geen idee meer hoe ik binnen kan komen behalve via dit forum.

 

Hey GijsvanderLaan, en welkom op de NS Community!

Balen dat je met een probleem zit waar zelfs de Klantenservice niet uitkomt. Laat mij anders even met je meekijken. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadressen?


Reageer