beantwoord

Hoog factuur

  • 6 April 2024
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

 

Hoi,

Waarom is de factuur van de afgelopen maand zo hoog?
Ik heb slechts twee keer gereisd. Maar mijn rekening is 28,80 euro.

bedankt.

icon

Beste antwoord door Tjan 6 April 2024, 16:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Hoi en welkom bij de community Ays.

 

Als je via MijnNS je facturen behandelt (oftewel ook wel je mail) krijg je meer informatie via www.ns.nl/factuur .

 

Als je je factuur geopend krijgt, kan je naar beneden scrollen en kijken naar wat er allemaal in kosten gebracht is op je kaart of abonnement. Hoop dat je hiermee genoeg informatie hebt gekregen. 

Badge +3

Onverwacht hoge facturen worden vaak veroorzaakt door correctietarieven die in rekening zijn gebracht, bijvoorbeeld omdat er iets is misgegaan bij het in- of uitchecken. Om te zien of dat in uw geval ook zo is, kunt u de gespecificeerde factuur bekijken. Die vindt u, zoals Tjan al opmerkte, in Mijn NS (de website, niet de app), bij Betaaloverzicht.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor u dit bedrag moet betalen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Als er ten onrechte te veel in rekening is gebracht, dan kunt u dit laten corrigeren via de klantenservice.

Ik heb een raare factuur gekregen van 2023

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb een raare factuur gekregen van 2023

Die zijn er meer. Zie dit topic. NS heeft helaas weer eens een foutje gemaakt.

 

 

Reageer