beantwoord

ik kan geen reishistories bekijken voor declaratie

  • 31 May 2022
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

ik moet mijn reishistories kunnen bekijken voor de metro, zodat ik die kan uitprinten en kan declareren, maar als ik ze wil bekijken dan staat er dat ik 0 transacties heb, terwijl ik voor de hele maand Mei wil inzien.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 31 May 2022, 08:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi djamilla2000,

NS kampt alweer een hele tijd met storingen. Er gaat zo ontzettend veel mis, werkelijk beschamend. De reishistorie is daar inderdaad ook onderdeel van. De enige “oplossing” is wachten en later nog 's proberen ...

Misschien kun je een account aanmaken op ov-chipkaart.nl en daar je reishistorie bekijken en uitprinten.
edit: Zoals hieronder aangegeven staan er op ov-chipkaart.nl geen kosten.

NS en IT, dat gaat niet samen.

Op ov-chipkaart.nl staan overigens wel de reizen maar voor flexreizigers niet de kosten 

Reputatie 7
Badge +3

NS en IT, dat gaat niet samen.

Nee, dat is inmiddels wel duidelijk. Ik kreeg 24 mei een mail dat m'n factuur klaar stond en omstreeks 27 mei zou worden afgeschreven. Dat is ook gebeurd.
En net heb ik diezelfde mail weer gekregen, met hetzelfde factuurnummer en weer de mededeling dat het omstreeks 27 mei zal worden afgeschreven 🙄 Er stond trouwens wel een ander kenmerknummer van NS in de nieuwe mail. Ik mag toch hopen dat ze het bedrag niet opnieuw gaan afschrijven …

 

Op ov-chipkaart.nl staan overigens wel de reizen maar voor flexreizigers niet de kosten 

O ja, stom van me. Dan zit er niks anders op dan wachten/hopen/bidden voor NS ...

Reputatie 7
Badge +1

NS en IT, dat gaat niet samen.

Nee, dat is inmiddels wel duidelijk. Ik kreeg 24 mei een mail dat m'n factuur klaar stond en omstreeks 27 mei zou worden afgeschreven. Dat is ook gebeurd.
En net heb ik diezelfde mail weer gekregen, met hetzelfde factuurnummer en weer de mededeling dat het omstreeks 27 mei zal worden afgeschreven 🙄 Er stond trouwens wel een ander kenmerknummer van NS in de nieuwe mail. Ik mag toch hopen dat ze het bedrag niet opnieuw gaan afschrijven ...

 

Mijn baas zei altijd: Hoop is uitgestelde teleurstelling. Ik zou je bankrekening maar goed in de gaten houden.

Hier ook hetzelfde, ik gebruik het overzicht voor de declaratie aan mijn werkgever. Ontzettend onhandig dit. De kosten staan overigens wel vermeld op mijn ns.

Ook bijzonder lullig dat er niet een melding van deze storing op de site wordt geplaatst. Een storing is al erg genoeg, maar dan doen of je neus bloedt is gewoon minachting van je klanten!

Reputatie 7
Badge +1

Vandaag weer in het nieuws: NS gaat proef doen met elektrische fietsen. De PR-afdeling van NS is zo langzamerhand het enige in het bedrijf dat wel functioneert. De zwaar betalende klant moet maar een maand langer op zijn geld wachten omdat NS al wekenlang de zaakjes niet op orde heeft.

 

https://www.nu.nl/binnenland/6203746/ns-begint-waarschijnlijk-deze-zomer-proef-met-verhuur-elektrische-fietsen.html

Reageer