Skip to main content
beantwoord

Ik kan mijn accountpagina niet voltooien.

  • 28 May 2024
  • 14 reacties
  • 296 Bekeken

Dag, ik heb een probleem bij het aanmaken van mijn account.
Ik kan niet naar de volgende pagina gaan vanaf "Welkom bij Mijn NS", ook al heb ik mijn naam ingevuld bij "Initialen" en "Achternaam".
De foutmelding "Invoer verplicht op dit veld" verschijnt.
Bedankt.

14 reacties

Hier ook, lijkt een fout bij ns. Lezen jullie mee?

Goedemorgen giga en Niekoss en welkom bij de NS Community.

Ik heb hiervan al meerdere meldingen voorbij zien komen, maar er is bij ons nog geen storing bekend. Proberen jullie een specifieke actie uit te voeren, zoals het bestellen van een nieuw abonnement? Zo ja, bestellen jullie dan een abonnement met een nieuwe of juist met een bestaande OV-chipkaart? En als laatste: zou ik eens een screenshot mogen zien van het formulier dat jullie invullen? Al deze informatie ga ik dan intern doorgeven, zodat er een storing kan worden aangemeld.

 

Bedankt. De storing is inmiddels bij ons intern doorgegeven en onze IT-afdeling werkt hard aan een oplossing.

Zelfde probleem hier. Geprobeerd een account aan te maken met meerdere emailadressen. Ook met compleet nieuwe emailadressen. De activatielink wordt verzonden maar het formulier geeft fouten. Foutmelding: Invoer verplicht op dit veld!

FYI: Ik gebruik gewoon mijn eigen naam in het formulier en ik heb ook andere namen gebruikt. Maakt niks uit. Ik heb verschillende browsers gebruikt, verschillende devices, heb verbonden via andere internetacces, via verschillende VPN's en ook nog incognito modus. Het werkt gewoon niet.

 

Bedankt. De storing is inmiddels bij ons intern doorgegeven en onze IT-afdeling werkt hard aan een oplossing.

Is er inmiddels enig zicht op een oplossing?

Reputatie 7
Badge +1

Bedankt. De storing is inmiddels bij ons intern doorgegeven en onze IT-afdeling werkt hard aan een oplossing.

Is er inmiddels enig zicht op een oplossing?

Werkt het vanochtend nog niet?? NS heeft helaas veel te veel ICT problemen. Komt ook vaak voor dat het ene stukje gemaakt is en dat een ander stukje het dan weer niet doet. MijnNS zou volgens mij beter volledig opnieuw gebouwd kunnen worden. Het heeft frequent last van allerlei storingen en dat is voor de reizigers zeer vervelend.

Reputatie 6
Badge +2

Is er inmiddels enig zicht op een oplossing?

Helaas is deze storing nog niet verholpen. Mocht er nood aan de man zijn, kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice voor brandende vragen. Als het even kan wachten, raad ik je aan om het later deze dag opnieuw te proberen.

Good afternoon, I'm trying to enter my data, but it won't allow me to continue. your kind support in solving this incident. thank you

 

Badge +3

Welcome @Erick2407 this is a known problem.

Contact NS Customer Service (phone +31 30 751 5155 or social media X or Facebook).

Reputatie 7
Badge

Dit probleem heb ik ook bij het aanvragen van gtbv. In verschillende browsers en ook incognito etc. overigens dus nee, daar ligt het niet aan.

Probleem met het Invoerveld nog niet verholpen, wat een slecht is dit !! Ik heb verschillende browsers geprobeerd, niks werkt. Als de IT afdeling niet in staat is dit op te lossen, informeer je klanten dan !!

Goedemorgen EdL. Welkom bij de NS Community.

Helaas speelt deze storing nog steeds. Gisteren werd deze gemarkeerd als opgelost, maar de praktijk leert dat dat niet het geval is.
Excuses voor het ongemak. Als het urgent is wederom het advies om contact te zoeken met de klanteNService via telefoon, chat, X (twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge

Hij doet het weer! De gtbv-vraag i.i.g.

Reageer