beantwoord

Ik kan mijn reishistorie niet inzien

  • 23 May 2022
  • 7 reacties
  • 261 Bekeken

Ik kan mijn reishistorie niet inzien?

icon

Beste antwoord door Thom 23 May 2022, 11:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn de laatste tijd veel storingen. Het is helaas een kwestie van geduld. Reishistorie geeft nu geen reizen aan, het zit niet bij u.

Enig idee wanneer dit verholpen is?

Reputatie 7
Badge +4

Nee, dat hangt af van de mensen die het op moeten lossen. 

Ik kan dit helaas bevestigen.

De storing is er waarschijnlijk nog steeds, kan ook nog niet bij mijn reishistorie, heel vervelend.

Of heeft iemand nog een oplossing?

Ik kon gelukkig via de site van de OV kaart mijn declaratie opvragen. Wat ik begrijp kan dit net als je bv met de metro reist. Ik reis alleen met de trein. 

Badge +3

Een overzicht maken via www.ov-chipkaart.nl kan alleen als op saldo gereisd is. Als op rekening gereisd is (NS Flex), dan tonen alle ritten een ritprijs van 0,00 euro, omdat NS de facturatie afhandelt.

Reageer