Ik kan mijn reishistorie niet inzien?
Er zijn de laatste tijd veel storingen. Het is helaas een kwestie van geduld. Reishistorie geeft nu geen reizen aan, het zit niet bij u.
Enig idee wanneer dit verholpen is?
Nee, dat hangt af van de mensen die het op moeten lossen.
Ik kan dit helaas bevestigen.
De storing is er waarschijnlijk nog steeds, kan ook nog niet bij mijn reishistorie, heel vervelend.
Of heeft iemand nog een oplossing?
Ik kon gelukkig via de site van de OV kaart mijn declaratie opvragen. Wat ik begrijp kan dit net als je bv met de metro reist. Ik reis alleen met de trein.
Een overzicht maken via www.ov-chipkaart.nl kan alleen als op saldo gereisd is. Als op rekening gereisd is (NS Flex), dan tonen alle ritten een ritprijs van 0,00 euro, omdat NS de facturatie afhandelt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.