Ik kan mijn reishistorie niet inzien?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelIk kan mijn reishistorie niet inzien?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelEr zijn de laatste tijd veel storingen. Het is helaas een kwestie van geduld. Reishistorie geeft nu geen reizen aan, het zit niet bij u.
Enig idee wanneer dit verholpen is?
De storing is er waarschijnlijk nog steeds, kan ook nog niet bij mijn reishistorie, heel vervelend.
Of heeft iemand nog een oplossing?
Ik kon gelukkig via de site van de OV kaart mijn declaratie opvragen. Wat ik begrijp kan dit net als je bv met de metro reist. Ik reis alleen met de trein.
Een overzicht maken via www.ov-chipkaart.nl kan alleen als op saldo gereisd is. Als op rekening gereisd is (NS Flex), dan tonen alle ritten een ritprijs van 0,00 euro, omdat NS de facturatie afhandelt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.