Beste medewerker,
Ik heb het idee dat ik met in-/uitchecken een error heb gekregen en wilde kijken of mijn reis goed geregistreerd stond bij jullie. NU kwam ik er net achter dat ik alleen mijn reishistorie tot 1 juli kan inzien, alles daarna t/m 11 november (dag van dit bericht) staat er nog niet bij.
Zou iemand kunnen kijken of ik dit wel weer zichtbaar kan krijgen? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Max van Etten
Bij MijnNS kan het wel eens een paar weken/maanden duren voordat alles goed zichtbaar is. Heb je geprobeerd de pagina te refreshen? November - Juli lijkt me namelijk net iets te lang…
Mocht je een account op ov-chipkaart.nl hebben en je ov-chipkaart gekoppeld hebben dan kan je daar gelijk controleren of je wel goed ingecheckt of uitgecheckt hebt. Of je kan zien wat je betaald hebt ligt aan je NS abonnement.
Beste Gorott,
Bedankt voor uw snelle reactie. Verversen hielp inderdaad. Ik was er van uit gegaan dat omdat ik een nieuwe zoekactie maakte deze gelijk up-to-date zou zijn, maar verversen laat inderdaad alles t/m 7 november zien.
Met vriendelijke groet,
Max
Ik was er van uit gegaan dat omdat ik een nieuwe zoekactie maakte deze gelijk up-to-date zou zijn, maar verversen laat inderdaad alles t/m 7 november zien.
Zo ver zijn ze helaas nog niet bij NS, fijn dat het gelukt is!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.